7 tipp a sikerhezA www.entreprenista.com összegyűjtötte, hogy mi az a 7 kulcsfontosságú trükk, amik alkalmazásával Te is sikerre vezetheted kisvállalkozásodat. Lássuk:

Ügyfelek véleményének ereje

Főként egy kisvállalkozásnál lehet fontos, ha az ügyfelek “szájából” halljuk a velünk kapcsolatos véleményüket. Sokat javíthat a megítélésünkön, hitelesebbnek tűnhetünk azok szemében, akik még csak tervezgetik, hogy nálunk vásároljanak.

Az upsell (“plusz eladás”)

Magyarul furcsa kifejezése annak, amikor olyan terméket, szolgáltatást adsz el az ügyfeleknek, amit valójában nem akartak megvenni. Ez így elsőre elég durvának tűnik, de gondolj csak bele, hányszor veszünk bérletet pl. egy edzőterembe, amikor megtudjuk, hogy a bérlet esetében mennyivel olcsóbbra jön ki egy alkalom ára.

Egyedi értékesítési mód

Tűnj ki a tömegből, a konkurenciáid közül: adj valami pluszt a vevőidnek a már meglévő termékeid mellé. Pl. az ingyenes éjszakai kiszállítás egyszerre két pozitívumot is jelent vevőidnek: gyors szolgáltatást és kedvezményt.

Tűnjön kevesebbnek az ár

Ha túl nagynak tűnik az ár, darabold fel, és máris könnyebben emészthető. Egy 120.000 Ft-os termék egy éven keresztül havonta fizetve csak 10.000 Ft 🙂

Az érzelmek ereje

Egy termék/szolgáltatás megvásárlásával nem csak a terméket veszik meg vásárlóid, hanem mert élvezni akarják az előnyei. Egy ruhát főként azért veszel meg, mert csinos/elegáns/szexi akarsz lenni, vagy épp ki akarsz tűnni a tömegből. A te termékedet, szolgáltatásodat miért veszik meg?

Egy jó szalagcím

Veled is előfordult már, hogy először végigfutottad egy újság cikkeinek címét, mielőtt eldöntötted volna, hogy melyiket fogod később elolvasni? Akkor érted, hogy miért nagyon fontos, hogy a marketing anyagaid címei mennyire ragadják meg ügyfeleid tekintetét. Nézd csak át: elég provokatívak, figyelemfelkeltőek?

Tégy ellenállhatatlan ajánlatot

Mitől ellenállhatatlan egy ajánlat? Lehet az ára, vagy a hozzá adott ajándékok miatt ellenállhatatlan, de az egyik legjobb eszköz, ami talán nem jut eszedbe, az a határidő. Minél több ideje van az ügyfelednek megvenni valamit, annál nagyobb az esély a halogatásra, tehát adj rövid határidőt a vásárlásra…